کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317566 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت سیستم پرداخت موبایلی خود را عرضه می‌کند

چند هفته قبل مایکروسافت اعلام کرد گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز از سیستم پرداخت NFC پشتیبانی خواهند کرد، ولی ردموندی‌ها هیچ اشاره‌ای به آینده پرداخت موبایلی روی ویندوزفون نداشتند. حالا خبر می‌رسد مایکروسافت دست به کار شده تا سیستم پرداخت ویندوز 10 را خودش راه‌اندازی کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ به نظر می‌رسد این غول فناوری اخیرا توانسته در 50 ایالت آمریکا گواهی ویژه انتقال وجه را دریافت کند. فیصل خان، کی از مشاوران بانکی که در زمینه سیستم‌های انتقال و پرداخت آنی وجه تخصص دارد به تازگی کشف کرده که Microsoft Payment Inc (یکی از کمپانی‌های زیرمجموعه مایکروسافت) توانسته مجوز انتقال وجه را در آمریکا اخذ کند. اسناد منتشرشده نشان می‌دهد ایالت آیداهو اخیرا مجوز انتقال وجه را به مایکروسافت اعطا کرده است و این موضوع به منزله ورود رسمی Microsoft Payment Inc. به دنیای پرداخت موبایلی است.

با اینکه سیستم پرداخت موبایل هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد، ولی در ازای آن سیستم گوشی‌های هوشمند مایکروسافت نیز در حال حاضر هیچ سهمی از این بازار نوظهور ندارند. Apple Pay بیشترین سهم بازار را از آن خود کرده است و بعد از اپل، کیف پول گوگل به نام Google Wallet قرار دارد که به تازگی توانسته با اضافه‌کردن و یکپارچه‌شدن با اندروید قدرت خود افزایش دهد. سامسونگ نیز با در اختیار گرفتن LoopPay و عرضه سیستم پرداخت موبایل انحصاری خود همزمان با معرفی گوشی گلکسی اس 6 و نصب سیستم Samsung Pay بر روی این دستگاه توانسته جایگاه سوم را در اختیار بگیرد.

از آنجایی که هیچکدام از این سیستم‌های پرداختی موبایل روی سیستم عامل ویندوزفون مایکروسافت کار نمی‌کنند، ورود Microsoft Payments Inc. به بازار پرداخت آمریکا نمی‌تواند خیلی هم شگفت‌انگیز باشد. با توجه به اینکه ویندوزفون سهم اندکی از بازار گوشی‌ها هوشمند را به خود اختصاص داده است، به نظر نمی‌رسد اضافه‌شدن این بازیگر جدید بتواند خیلی برای سامسونگ، اپل و گوگل خطری ایجاد کند.

Windows-10-NFC-Payments

Microsoft-Payments-Inc.-Document-2

Microsoft-Payments-Inc.-Document-2 1

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25876 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/19 تعداد مشاهده: 1423
سافت گذر